کیفیت اتفاقی نیست؛ اعتبار، شان و آبروی مشتریان یاس دنت از مهمترین اهداف ماست.

فروشگاه اینترنتی یاس دنت تنها با واردکنندگان و تولیدکنندگان رسمی و اصلی و مورد تایید وزارت بهداشت همکاری می نماید و تنها به ارائه کالاهای غیر قاچاق و با اصالت می پردازد. برای رضایت هرچه بیشتر مشتریان، تمام محصولات خریداری شده از یاس دنت، علاوه بر گارانتی خود محصول، شامل ضمانت رضایت مشتری یاس دنت و ضمانت سه روز بازگشت وجه نیز می باشند.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

چنانچه هر یک از موارد زیر یا موارد مشابه اتفاق بیفتد، یاس دنت مسئولیت مشکل را بر عهده می گیرد و بنا به درخواست خریدار، کالا تعویض می شود و یا هزینه آن به حساب ایشان بازگردانده می شود.

  • کالا اشتباه ارسال شده باشد.
  • تاریخ مصرف کالا کوتاه یا گذشته باشد. (ضمانت داشتن حداقل شش ماه تاریخ انقضا برای مواد پرمصرف و یک سال برای مواد کم مصرف)
  • کالا از مرجع اصلی نباشد.
  • مشکلات ناشی از حمل: خارج شدن از حالت استریل، معیوب شدن کالا و …
  • کالای ارسالی با عکس موجود در سایت مطابقت نداشته باشد.

 

روند استرداد وجه

هر دندانپزشک می تواند پس از دریافت کالا، کالای خود را بدون قید و شرط و با دلایلی همچون عدم رضایت از تاریخ مصرف کالا، اشتباه در انتخاب و خرید کالا و غیره، تا سه روز عودت داده و وجه پرداختی خود را پس از کسر هزینه حمل، پس بگیرد. حتی در صورت باز شدن پلمپ کالاهای غیر استریل و البته عدم استفاده از آن نیز می تواند با پرداخت 20٪ مبلغ کالا، مابقی وجه خود را پس بگیرد.

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کارشناسان ما تا انتهای خرید انواع تجهیزات در کنار شما هستند تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.تمامی تجهیزات یاس دنت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هستند. 

تکنسین های گروه یاس دنت در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09120587327 تماس حاصل فرمائید.

 حریم شخصی 

تمامی اطلاعات شما عزیزان  نزد فروشگاه اینترنتی یاس دنت محفوظ می باشد. 

 

نحوه ثبت شکایت مصرف کنندگان

در صورت عدم رضایت از کالا و یا خدمات ما میتوانید با شماره 09120587327 از طریق واتساپ و یا تماس تلفنی در ارتباط باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگو شما عزیزان خواهند بود.